niedziela, 8 stycznia 2012

Zdjęcia kursowe

Nieoczekiwanie dostałam parę zdjęć jeszcze z kursu, skoro mam to wrzucam :)

Tu Monika podczas pracy z Birmą nad rozluźnieniem :)

Tu widać jak mój koń mnie kocha :P A tak naprawdę to przeszkadzał obserwatorom i musiałam go stamtąd ewakuować :)

Dzielny Gacuś wchodzi do przyczepy :)

Monika z prześliczną (ale i charakterną :)) Galicją

A tu potwór uczy się wchodzić do przyczepy w ramach zajęć pokursowych :) Tego dnia widział przyczepę po raz drugi w swoim życiu (pierwszy raz widział ją dnia poprzedniego :P)

I już prawie, prawie... Ale jednak wtedy nie wszedł :)


I na koniec dodaję zdjęcie cudownego prezentu który dostałam w Sylwestra. Dziękuję :* :P

4 komentarze:

  1. :D:D:D
    Kurs był fajny :D Jedziemy jeszcze na jakiś? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z koniem jedziesz? ;) I na cały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, z koniem to nie :P
      Ale chciałabym na cały pojechać jako słuchacz. Będę zbierać :)

      Usuń